-
Петър Мутафчиев: Компания от Полша има интерес да прави вагони в България
При една обща балканска жп свързаност страната ни може да осъществи износ на вагони в останалите страни чрез смесено предприятие, прогнозира експертът
5 -
П. Мутафчиев: Пандемията показа, че пакет „Мобилност“ е неработещ
Пакетът трябва да се преразгледа, защото е неефективен и може да нанесе тежки щети за транспортния бранш, смята бившият транспортен министър
-
Петър Мутафчиев: Закъсняхме с оспорването на Пакета "Мобилност"
При обсъждането нямаше взаимодействие с бранша, посочи бившият министър на транспорта
3 -
Петър Мутафчиев: Модернизацията на жп транспорта е важна, за да бъде конкурентен
Трябва да се инвестира в локомотиви, да се ускорят ремонтите и изграждането на нова железопътна инфраструктура, съветва бившият транспортен министър
2 -
П. Мутафчиев: Споровете около пакет „Мобилност“ показаха недостатъците в ЕС
България може да е активната страна при формирането на новата европейска политика, смята бившият министър на транспорта
-
Петър Мутафчиев: Ръководството на БДЖ излъга за състоянието на железницата
Не се коментират важни въпроси, като например какво се случва с „Товарни превози“, посочи бившият министър на транспорта
1 -
09.07.2018
Петър Мутафчиев: Необходим е анализ на концесията на летище София
Правителството трябва да има ясна инфраструктурна политика с приоритетните коридори, които ще свързват България с европейските, съветва експертът
1 -
П. Мутафчиев: Тол системата трябва да важи само за транзитни пътища и магистрали
При сегашната концепция ще бъдат натоварени бизнесът и българските граждани, заяви бившият министър на транспорта
-
30.05.2016
Приходите от такси след въвеждане на тол системата може да стигнат 1,5 млрд. лв.
Минималните средства за поддържане на пътната мрежа са около 600 млн. лева годишно, изчисляват от пътната агенция
7
Таг Петър Мутафчиев
Пазари